Translate

Sivun näyttöjä yhteensä

10/21/2014

Minulla on puhdasta vihreää proteiinia! Sain tänään viimein puhdistettua jonkin verran itselleni proteiinia. Tein putsauksen kahdella pylväällä. Tosin minun nikkelipylvääseeni ei jostain syystä tarttunut kunnolla tämä mutantti, joten joko vika pylväässä tai sitten jokin mättää minun näytteessäni. Mutta ainakin sain pienen puhtaan erän, koska geelini näytti hyvältä. Huomenna jatkan uuden erän kanssa tätä proteiinin putsausta ihan itsekseni, saan nähdä onnistuuko silloin paremmin vain huonommin. Päivän lopputulokseen olen kuitenkin todella tyytyväinen. Minä joka en ole lainkaan lukenut biologiaa sitten lukion jälkeen osaan valmistaa puhdasta proteiinia solu- ja molekyylibiologisin menetelmin. Tässä oppii arvostamaan näytteen valmistajien työtä ja ymmärtämään sen vaikeuden.
Äkta prime-kromatografi pimeässä valaistuksessa, koska putsattava proteiini on valoherkkä.
Tyttäremme jatkaoi hoidossa renkailla rakentamista. Tänään syntyi torni.
Mieheni palasi tänään Kiinasta todella väsyneenä ja toi mukanaan kolmiulotteisen palapelin tytöille. Ilta oli mennyt tätä rakentaessa. Vaikka taisi lopulta käydä niin, että pappa ja mieheni rakensi palapeliä tyttöjen seuratessa vieressä. Lopulta taisi olla niin, että pappa viimeisteli rakennuksen, mieheni poistuessa jumppaansa. Illalla vietin aikaa vanhempieni kanssa katsomalla Create televisiokanavan katsomista, kun mieheni nukahti tyttöjen huoneeseen. Taitaa vaikuttaa tämä 13 tunnin aikaero hieman, kun ei jaksanut meidän kanssa illalla seurustella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti